Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

30 Ekim 2012 Salı

♥ Boyama Sayfası ♥


Herkese merhabalar efenim :) Küçük kardeşiniz varsa veyatta sizde boyamayı seviyorsanız evet işte sizler için boyama resimlerini bu yazımda paylaşacağım.Kim bilir belki bu yazıya hiç kimse bakmaz ama olsun :) Öncelikle boyama resimlerini kategorilere ayıracağım.Yazının üzerine tıkladığınızda o sayfaya giderek istediğiniz resmi bulup yazıcıdan çıkarıp boyayabilir veya boyattırabilirsiniz :) 


3 yorum:

  1. Bloom-chanım bir süre buralarda olamıyacağım. Bu konuda gerçekten üzgünüm seni yalnız bırakmak istemezdim. Ama nasıl anlatsam son günlerde kendimi çok kötü hissediyorum senide bu halimle üzmek istemiyorum. Kendimi iyi hissettiğim zaman gelicem. Kendimi toparlamam lazım. Ayrıyetten sınavda var çalışmalıyım. Bana bu zamana kadar destek çıktığın için teşekkür ederim temelli gitmiyorum sadece bir süre arada iyi hissedersem girerim o yüzden ne zaman canın sıkılırsa ne zaman üzülürsen yaz. Ben elimden geldiğince cevap vermeye çalışıcam. Şimdiden herşey için çok teşekkür ederim bloom-chanım. Kendine iyi bak sakın üzülme takma kafana fazla herşeyi en kısa zamanda kendimi toparlamaya çalışıcam hoşçakal...

    YanıtlaSil
  2. eheh bloom-chanım ne güzel anıların varmış. :D Hayatın tıpkı shoujo mangalarda ki kızlara benzemiş okurken çok eğlendim ^-^ Ayı diye lakap takarlardı demek sana bana da okuldayken sümüklü böcek derlerdi kıssoo T-T O ilk okul anılarım en kötüsü T_T Neyse demek bu mim böylece geçti gitti bloom-chanım bir dahaki mimlediğimde devam ettir :D Başkalarını da mimle :D En kısa sürede seni tekrar mimleyeceğim ah bir boş vakit bulursam eğer olucak umarım. :D

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar ya çok güzel bi sayfa cidden o arkadaki ses ... beni çok dinlendirdi beni alıp götürdü yani uf uf unutulmuş bi sayfaya benziyor ama cidden çok beğendin inanılmaz

    YanıtlaSil