Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

24 Haziran 2012 Pazar

♥ İstek Bölümü ♥


Herkese merhabalar.Bu bölümü yeni açmış bulunmaktayım.Malum hiç kimse blogspot ortamında pek bulunmuyor.Bu biraz can sıkıcı bir durum herneyse.Bu bölümde her istediğinizi isteyebilirsiniz.Yorum yazmak için illa ki blogspot üyesi olmanız gerekmez.Anonim olarakta yorum yazabilirsiniz.Gelelim bu istek bölümünde neler isteyebilirsiniz.Her türlü programsal şeyi yaparım başlık gif vs.Bunun için bir liste yapacağım neler yapabildiğime dair gelin o liseye bir bakalım.

Not:Anonim istek isteyenlerin çalışmaları bitince sitemde bir yer yapacağım oraya koyacağım.Anonim olmayanlara ise sitelerine yorum atar çalışma linkini veririm :)

1.Tumblr ve Blogspot Başlığı






Not:Başlık isterken belirtin Tumblr veyatta Blogspot başlığı diye.Belirttikten sonra Textureli istiyorsanız textureli,gifliyse gifli,şeffaf gifsiz istiyorsanız belirtin.Karekteride söylemeyi unutmayınız :)

2.Gif


Not:Hangi videonun gifini istiyorsanız o videoyu atın.Yalnız bana sürelerinide atın çünkü bir gifi yapmak için başlangıç ve bitiş süresi gereklidir.Şu an orta boyda gif yapıyorum lakin bu video boyutuna görede değişiyor.Küçük iconluk gif isterseniz belki yapamayabilirim fakat öğrenmeye çalışırım nasıl yapılacağına dair.

3.Render (Png)

Not:İstediğiniz bir resmi yollayın karekterinizin onu ben png yapayım yani arkasını şeffaf yapayım :D

4.İmza






Not: İmzanızı gifli yafa gifsiz olarak belirtin.Karekterinide belirtin.

5.İcon ( Gifsiz ve Gifli avatar)





6.Stamp (Gifli yada gifsiz)


Not:Avatar boyutlarını belirterek ve karekteri söylerek yorum atınız.Şu an gifli avatar yapamıyorum ama öğreniriz sorun yok :)

Bu listeden başka istekdede bulunabilirsiniz.Programsal olarak yapabilirsem yaparım yapamazsamda artık canınız sağolsun :D

17 yorum:

  1. Benimde canım sıkılıyor. T.T Yazacak konu olarak anime tanıtımı yapabilirsin, benim asla bahsetmeye fırsat bulamadığım yazın güzelliklerinden bahsedebilirsin, vocaloid'den ya da pırasalardan falan da bahse... Tamam, iyice saçmaladım. ^^
    Bende anime erkeklerine aşık oluyorum hep; onlar çok tatlı, iyi yürekli, nazik ve eğlenceliler. (ayrıca yakışıklı) Oysa gerçek erkekler öyle mi? Yani anime erkekleri varken nasıl gerçek birine aşık olabiliriz ki? Gerçi senin uyuz-kun'ın var. Bu arada okullar açılınca umarım aranız iyi olur.
    Şahsen ben L varken kimsenin yüzüne falan bakamam. u.u
    Umarım bir gün anime erkeklerine azıcık -hani birazcık- benzeyen biri çıkar hepimizin karşısına.
    Gerçi erkekler de "ufff neden hiç animelerdeki gibi kız yok?" diye düşünüyor olabilirler. Ama biz iyiyiz ki. u.u n.n

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. favori blogcum(ya da ne deniyor ise) buradaymış. Keşke bu kadar küçük olmasa ve seni daha önce keşfedebilse idim, diyorum bazen. Çok mu yeni kalmışım? sen 2012'de yazarken? Ama olsun, yaşımdan şikayet edemem sanırım, keşfetmek de bir şey ve şu blog işini üşenmeyip öğrensem iyi olacak, daha neyin ne olduğundan bihaberim -öyle arada senin yazılarına bakıyorum bi! (devamı gelirse eğer senin sayende gelir upupupu)-

      Sil
    2. Geç olsun güç olmasın :)

      Sil
  2. Yes!3.gifte fena frikik var xD(Evet on kadar yazıdan aklıma gelen ilk şey bu o.o)Haklısın Bloom-chan!Okulu değil de ortamı özledim ben yav.
    Lanet olsun ki Anime karakterleri gerçek dünyada yok!Lan büyüyünce sevgilim olursa eğer Shadow'a benzetmek için elimden geleni yapacam kyaaaaaah!Şu Makino'nun aşık olduğu da tam benim tip valla :D

    YanıtlaSil
  3. Yav şu shoujolardaki kızlar beni dellendiriyor yeminlen. Yani kız tüm boktanlığıyla napıyo ediyo gidiyo bi tane bishouneni etkilemeyi başarıyo. O da yetmiyo başka birini daha etkilemeyi başarıyo, sonra iki çocuk arasında kıskançlık kavgası salak bi kız yüzünden başlıyo o.o Ben böyle kızlara kısacası yavşak-kızlar diyorum. Hele shounenlerdeki baş karaktere yavşayanlara ayrı bi gıcığım -.- Git yan karakterlere yavşa nan işin mi yok -_-" Neyse kurtlarımı döktüm. Ama hala rahat değilim bu konuda T.T Mangakalar bi şey yapın nan TToTT

    YanıtlaSil
  4. Doğru okula Bloom-chaaaaaan!!!! *iç çeker*
    Ne zaman karşımıza çıkacak böyle tipler ya T.T Bizim kesin üniversiteyi beklememiz lazım hani oradaki erkekler daha atılgan, lise havasından kurtulmuşlar ve en kısa ilişkileri bir iki ay oluyor onların aajnfdkjabf!!! Bekle beni üniversite! Shoujolar bazen psikolojimi bozuyor ama rahatlatıyorlar insanı ya *-* bende duymuştum hana yori dangoyu ama animesini değil dizisini izliyodum ajfdajkl çünkü diziyi izlemeye başladığımda anime daha çevrilmemişti -.-
    Bloom-chan ben dil bölümünü seçtim acaba geri zekalılığın daniskasını mı yaptım merak ediyorum ve oh canımıda deysin ortalama yükseltme sınavlarına kalanlara! Hiç acımıyorum onlara! Biz çalışcaz sınıfı geçcez diye kıçımızı yırtarken onlar sevgileriyle gezsin tozsunlar sınavlarda da bizden kopya çeksinler, oldu! İlahi adalet bu budur işte!
    Ya bide ben blogcudaki gibi sobedir, mimdir felan yapalım diyorum hani yazcak bişi buluruz belki ve SİYAH ÖPÜCÜK'ÜN DEVAMINI HEMEN GETİRECEKSİN! ÇOK ÖZLEDİK ONLARI!

    YanıtlaSil
  5. Png ve gifi birleştirmeyi ders olarak anlatabilir misin?

    YanıtlaSil
  6. Resim çalışmaları yapamacak mısın?

    YanıtlaSil
  7. Blogspot temanı nasıl yaptığını bana açıklayabilir misin? Bir türlü istediğim gibi olmuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitene yorum olarak ilk yazında anlattım derya-chan :))

      Sil
  8. vay canına... nasıl yapıyorsun tüm bunları? o-o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapılışları kolay aslında :) Sen bile yapabilirsin yeter ki elinde güzel bir program olsun :) Ben genellikle bunları yapmak için photoshp cs5 programını kulanıyorum :)

      Sil
  9. yanlış yazmışım photoshop cs 4 olacak :D

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben çok yeniyim ^^ Zaten blog sayfama girdiğiniz zaman çok anlaşılıyor kkk benim sorunum gadget ekleyememekte :D mesela şu kenarda duran kız çocuğunu ben de eklemek istiyorum ama yapamıyorum... Bi yardımcı olursan çok sevinirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfayı yukarı uçurma kodundan söz ediyorsunuz sanırım.

      Bu sayfamda kodu bulabilirsiniz

      http://bloom-chan.blogspot.com.tr/2012/10/my-first-love-7bolum.html

      Sil
  11. merhaba ben de blog açmaya çalışıyorum. fakat hiç bilgim yok. tek yapamadığım şey şu üst kısımdaki resimlerin yerleşimi nasıl yaptığınızı anlatabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  12. Blog başlığından mı bahsediyorsunuz ?

    Verdiğim linkten sitemdeki yazıya gidip öğrenebilirsiniz.

    http://bloom-chan.blogspot.com.tr/search/label/Blogger%27e%20Şablon%20%20Resimli%20Başlık%20Koyma

    YanıtlaSil