Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

20 Haziran 2017 Salı

♥ Blogunuzdaki Navbar'ı Kaldırma ♥


Herkese merhabalar efenim.Bugün sitenizde bulunan (blogger kullancıları için) navbar'ın nasıl kaldırılacağını sizlere göstereceğim.Belki de bu navbar'dan sizde kurtulmak istiyorsunuzdur.


İlk önce blogger' giriş yapıyoruz.


Kullanıcı panelinden Yerleşim'e tıklıyoruz.


Tıkladıktan sonra karşımıza şöyle bir küçük ekran gelecek.


Bu ekranda Navbar çeşitlerinin altında KAPALI  yazan bir yer var.Orayı işaretleyip Kaydet tuşuna basın.Ve ardından Navbar sitenizden kalkacak.


Bugün ki yazım bu kadar bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :)

21 yorum:

  1. Navbarı kaldırma işe yarar bir bilgi paylaşım için teşekkürler :)

    Ama gelelim asıl yorum sebebine... SYMPHOGEAR MI O? :O :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :))

      Evet kullandığım resim symphogeardan :DD Bende sana soru sorayım öyleyse anonimcim Kanadeci misin Hibikici misin :DD

      Sil
    2. Bir Symphogear fanı görmek sevindirdi şuan :D Hibiki fena değildir ama ikisi arasından Kanade'yi tercih ederim, ekranda daha fazla görünsün isterdim :D Sen kimi tercih ediyorsun peki :)

      Sil
    3. Kanade ve Tsubasa der geçerim :D Hibikiyi anime serileri boyunca hiç mi hiç sevemedim.Gungnir kullanıcısı olarak bile görmüyorum onu o derece gıcık oluyorum.Hele o kuğu şarkısını söyleyip nasıl hayatta kaldı onu bile çözebilmiş değilim.Kanadeyi boşa harcadılar kuğu şarkısını söyletip yok ettiler.Hele şu kuğu Tsubasa ve Chris'te söyledi yok olmadılar.Yani anlayacağın anonim Kanade acım büyüktür :D Lakin oyununda Kanadeyi geri getirdiler.Hayır olsun bakalım darısı animesinin başına.Şu an yeni sezonunda bi dayak yiyip devam ediyorlar düşmanları dövmeye bakalım neler olacak.

      Sil
  2. Benim favori karakterim Chris, Tsubasa'yı da seslendirme sanatçısından dolayı seviyorum :D Kanade'ye ben de üzüldüm ya çabucak harcadılar kızcağızı. Hibiki güya Gungnir kullanıcısı mızrak çağıramıyor yumrukla dövüşüp ayıp ediyor Symphogearının adına :D Chris, Tsubasa ve Hibiki'nin ölmemesinin sebebi o üçlünün Symphogear adaptasyonlarının yüksek olmasından kaynaklanıyor. Wikiye göre Kanade o konser zamanı adaptasyon güçlendirici ilacını da içmemiş o yüzden kuğu şarkıcı ölümcül şekilde ters tepmiş. Hibiki kuğu şarkısını söylediğinde laylaylom gezmesi çok saçma geldi bana ama. Son sezonda yine o kadar fena dayak yemiyorlar ya 3. sezonda daha berbat başladılar şimdi arada kazanıyorlar hiç yoktan :D (Konu anime olunca amma konuştum :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi konuşmada sen beni gör roman yazacam :D
      Chris'te güzel hele o utanmaları yok mu animede o halleri ufaktan yüzümde tebessümler açmasına neden oluyo :D Nana Mizuki'nin bulunduğu animeler genellikle hep devam eder nitekimde öyle oldu 4 sezondur bizle symphogear :D Maria bile mızrak çıkardı çakma Gungnir kullanıcısı olmasına rağmen.3.sezon da hele beni nasıl sinir etti nasıl bi bölümünde gürültülere karşı dönüşemedi sonrada maria dönüşerek kurtardı sonra bi atarlandı gungnir benim diye.Chris'le Tsubasa saf güce sahip sanırım nasıl diyim maria şirabeler gibi linker şeylerinden almıyorlar.Tsubasa sadece tek kuğu şarkısı söylediğinde ağır bir şekilde yaralanmış ve ölmemişti.O zaman Kanade'de linkerdan kullanıyo dönüşmek için 1.sezonda gösteriyolardı.Linker kullanıcılarıda genellikle güçsüz olur fakat bende wikiye baktımda Kanade için yazmışlardı Symphoger kullanıcıları arasında en güçlü diye.O zaman durum böyleyse ölmesi mantıklı fakat ileriki bölümlerde 2.sezona gelirsek kiri ve şirabe kuğu şarkısı söylediklerinde hibiki kuğu şarkısı söyleyip onları durduruyordu ki bana göre kuğu şarkısını başka bir kuğu şarkısıyla durdurmak mantıksız.Çünkü kuğu şarkısı bir symphoger kullanıcısını bir üst kademeye çıkartıp güçlendiriyor.Fakat bu güçlendirme kullanıcıda ağır yaralanmaya sebep oluyor.O zaman Hibikininde ağır yaralanması lazım.Hele gelelim 2.sezona Miku'yu düzeltmek için atladı onla ışınların arasına ve gitti dönüşümü sonra yine kullanıcı oldu.Bende bir izleyici olarak bu nasıl iş derim :D O zaman benim için kabullenmek zordur ki Gungnir Hibikiyi seçti.O zaman Mikuda güçlerini alsın ve savaşsın.Onunda shunjing(yanlış yazmış olabilirim) geri gelsin.Hibikiye yardım etsin.Hele Maria'nın kardeşi saf kullanıcı değil miydi ? Yoksa oda mı linker kullanıcısıydı.KUğu şarkısı söyleyip ölmemeliydi fakat molozların arasında kalıp öldü lakin nasıl onun tılsımını buldu maria.Çok fazla açık var animede düşününce.Saint German'a birşey yapıyorlar son bölümde anlamadım ama.O koyboytipli uzun saçlı adamıda anlamadım bi ateş topu attı yer yerinden oynadı :D Eğer onada onepunch-man gibi tek atarlarsa birşey demiyorum :DD

      Sil
    2. He bu arada şu 3.sezonda vücut değiştirdilerdi sarı saçlıyla madem sen simyacısın geri getir ölenleri D:

      Sil
    3. Bu arada Maria ve Tsubasa'yı yakın arkadaş gibi yapmaya çalışıyorlar anime yapımcılarına kızgınlıklarımı dile getiriyorum efenim :D

      Sil
  3. Gördüm efenim sizinkinin yanında benim konuşma ufak kaldı :D :D Symphogear bayağı uzun soluklu oldu 3. sezon bittikten sonra 4. ve 5. sezonun olduğunu duyurdular yani 1 sezon daha Symphogear izleyebileceğiz :D

    Chris, Tsubasa ve Hibiki saf güce sahip olduğundan kuğu şarkısında ölmediler ama Hibiki'nin kuğu şarkısı nasıl kendinde zarar bırakmadan herkesin kuğu şarkısını durdurabiliyor ben de anlamadım, çok saçma ama Symphogear'ı böyle kabullendiğim için açıkları sorgulamayı bıraktım :D Maria'nın kardeşi de linker kullanıcısıydı diye hatırlıyorum ama yanlış hatırlıyor olabilirim o kısmı ama ona da Kanade gibi yazık oldu, tahminimce tılsımlar içlerinde Symphogear barındırdığı için güçlü olabilirler o yüzden molozun altında yok olmamıştır. O kovboyu ben de anlamadım ama adam Dr. Ver'den bile daha garip. Tek yerse şaşırmam ama klasik anime klişesi güçlü bir rakipten dayak yeyip yeyip sonra tek atmak :D 3. sezonda Carol ile Elfnein birleşti ama ona rağmen simya ile ölüyü diriltebileceklerini sanmıyorum (En azından Fıll Metal Alchemist'de olmuyordu :D). Maria ve Tsubasa'nın düşününce ortak yanları olduğu için yakın arkadaş yapıyorlar, ikisi de kendi gruplarının ablası ve sivil hayatlarında şarkıcılık kariyerleri var. Öyle olunca beraber daha çok vakit geçirip kanki olmuşlardır :D

    YanıtlaSil
  4. Ya 5.sezon herşey açığa çıkacak yada bu sezonda bi ipucu verecekler.Saint German tanrının gücüne sahip almak istiyor sanırım fine de o güce sahip olmak istiyordu.O güç acaba nedir? Benim bir teorim var aslında bu hibiki bu gücü elde edecek ve puella magica'daki madoka gibi olacak ve galaksinin egemeni olacak benden söylemesi :D Veyatta 5.sezonda bu karekterler bitip yeni sezon yaparlarsa 6.sezonda yeni kullanıcıların ana karekter olduğu bi anime de yapabilirler misal ''Magical Girl Lyrical Nanoha.''

    YanıtlaSil
  5. Nanoha dedin beni benden aldın en sevdiğim animedir, Fate candır :D İnanır mısın Nanoha Reflection filminin alt yazısı çıkmış mı diye baktım yoruma bakmadan önce :D Madoka'nın da serisi güzel bitti ama filmde ortalığı iyice karıştırdılar yeni filmi çıkacak mı onu da bilmiyorum. Fine ile Saint German arasındaki bağlantıyı çözemedim ben de acaba önceki sezonlardan unuttuğumuz birşeyler var mı bilmiyorum ama baş kötüler genelde birşeyi engellemeye mi hükmetmeye mi çalışıyor anlamadım ama 5. sezonda o olaya karşı savaşabilirler belki, 6. sezon çıkar mı bilmiyorum ama çıkarsa her türlü izlerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fate'yi bende severim :D En son büyümüş hallerindeki sezonda kalmıştım mavi saçlı kızlı sezonda :D
      Homura 3.filminde Madoka yüzünden çıldırıp homunculus (yanlış yazdım sanırım) oldu yada madokanın güçlerini alıp öyle oldu tam olarak bende anlayamadım orayı.Yav ne madoka sevgisiymiş be arkadaş onun yaşamı düzgün gitsin diye kız kendini başka bir şeye çevirdi :D Yeni filmi bana kalırsa gelmeli çünkü ucu açık bir sonla bitti.Sağolsun 2016'da şirket (güya yeni filmi konsept) 1 nisan şakası olarak bi tailer yayınladı ve takipçilerini kandırdı :D

      Yeni sezonu çıkacak gibi anime sevildi :D Yarın yeni bölümü çıkar şurda 4.sezonun bitmesine 2-3 bölüm kaldı :D

      Bu arada bayramın şimdiden kutlu olsun anonim :D

      Sil
  6. Öncelikle teşekkür ederim ve senin de bayramın mübarek olsun Bloom-chan ^_^

    Nanoha'nın 3. sezonu artık klasik büyücü kız olayından çıkıp askeriyeye dönüştürüyor olayı o orjinalliği oldukça hoşuma gidiyor :D

    Homura zaten nasıl bir çılgınlıksa sırf Madoka geri gelsin diye dünyayı başka bir hale getirdi, en son güçlerini aldı diye hatırlıyorum ama ne olacak daha sonra bilmiyorum. Ya o 1 Nisan şakası zaten insanı Homura gibi çileden çıkartır :D

    Symphogearın bu sezonunun bölümleri bir garip geç mi geliyor çevirileri yoksa yayınlanmıyor mu anlayamadım. Fate/Apocrypha ile aynı gün başladılar o çevriliyor ama Symphogear'ın 8. bölümünü göremedim hâlâ. Sonları yaklaşmışken çevirileri çöpe atmazlar inşallah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Askeriyeden sonrada savaş müsabakalarına dönüyor en son sezonda kahverengi ve beyaz saçlı kızlar savaşıyorlardı :D Meraktan en son sezonuda izleyip onuda yarım bıraktım o kadar çok izlenecek anime var ki yarım kalan :D

      Homura zaten acıların çocuğu :D Bi mutlu olamadı gitti zaten.Zamanda geriye gide gide madokayı güçlendirdi kendisi güçlenemedi tabi son filmde madokayla eş yada değil bi güce sahip oldu.Homura için fedakar mı denmeli yoksa saplantılımı denmeli bilemiyorum açıkçası.Sırf madoka için herkese karşı düşman oldu.

      Türkçe olarak çevirmiyorlar hiç eskiden çıkar çıkmaz çevriliyordu.Ruslar çeviriyor bari rusça bilenler çevirse animeyi :D Umarım çevirirler animeyi seveni var izleyeni var.Bi animeyi 5 çeviri grubu çevireceğine 1 grup çevirse diğer gruplarda çevrilmemişleri çevirse tıkır tıkır gelirde iştee..... :D

      Sil
    2. O en sondaki sezonu da seviyorum ama Nanoha ve diğer büyüklerin hiç gözükmemesi üzdü. Bir Nanoha fanı olarak hiç tesüf etmiyorum Nanoha yarım bırakılır mı :D

      Homura pesimistin önde gezeni diyecektim ama o da haklı şimdi o kadar zamanda yolculuk yapsam ben de çıldırırdım heralde ^_^" Homuraya ben tamamen saplantılı gözü ile bakıyorum.

      Dün anca geldi çevirisi Symphogear'ın ben de İngilizce çeviri bekliyorum ama gelen çeviri de kalitesizdi, şarkıları çevirmeye uğraşmamış çevirmen hatta son bir diyalogu emin olmadan çevirmiş filan bayağı salaş gidiyor :( Ah o son dediğin çeviri olayını yapsalar güzel olur da amaçları ney hiç bilemiyorum :D

      Sil
    3. Ben kendimi şöyle yorumluyorum bir arı her çiçekten öz toplar ya o mantık işte bende kendime yetçeği kadar hafızama kazıyorum bir kaç bölüm izliyorum sonra yeni bir anime çıkıyor ona başlıyorum sonrasında üşeniyorum geri izlemeye böyle döngü gidiyor işte.Allahtan anime listem var oda olmasa çoktan unutmuştum hangi animeleri yarım bıraktığımı :DD Re creators (yanlış yazdım) oradaki beyaz saçlı kız için başlamıştım asker giysili 15inci bölümde mi ne onuda bıraktım yarım :DD

      Söyleyceklerim spoiler izlemediysen yeni bölümü symphogear'ı :D Şimdi symphogear'ın yeni bölümünü izledimde bu tanrı gücünü ortaya çıkardılar.Kiri-chan da gidici kuğu şarkısını söyledi.Saint german bizim kızların grubuna geçti ve bu tanrı gücünde tektük gungnir'in önemli olduğunu anladım :DD Şimdi o adamla dövüşecekler son 2 bölüm bakalım neler olcek :D

      Sil
    4. Beyaz saçlı kız dedğimde işte benim resimdeki kız :DD

      Sil
    5. Ben de bir animeye başladım mı bitirmeyince rahat hissetmiyorum kendimi :D ileride izleyeceğim animeler belirliyorum kendime ama hayırlısı diyorum bazen kafama esiyor izliyorum. Re:Creators'ü bir arkadaşım önerdi openinglerini filan dinledim o beyaz saçlı kızın resmini gördüm benim de hoşuma gitti :D şuan izlediğim animenin 1. sezonunu bitirince izleyeceğim görecem bakalım senin resimdeki kız nasılmış :D

      Senin yazını okuduktan sonra baktım 10. bölüm yoktu bile 9. bölümü bir yerden bulup izledim anca :D Kirika linkerı aşırı doz yapmış ama yetiştirirler iyileştirirler bir şekilde kesin. Bir de Symphogear'ın adetidir sezonun kötülerinden en az 1 kişi iyi tarafa geçer :D Ben muhtemelen yine anca bulurum yeni bölümlerin çevirisini ^_^"

      Sil
    6. Re:Creators'ü izlemeni tavsiye ederim güzel bir anime :) 13.bölümünü izlemene gerek yok o özet bölüm.Benim resimdeki kız felaket felakat izleyince anlarsın :DDD

      11.bölüm çıktı izledim şimdi.Ben genellikle şu siteden izliyorum.Linkini atayım.

      https://vk.com/senki_zesshou_symphogear

      Valla söylediğin gibi iyileştirdiler Kirika'yı :DD Bu arada hibiki de tanrı katleden çıktı yeni bölümde ve tanrı gücünü yok edip nasıl olduysa tanrı güçleri ona geçti.Sonrasında kuluçkaya yattı.Bak bir daha buraya yazıyom bu madoka gibi olacak sana söylüyorum anonim :DD Yeni bir tür ortaya çıkacak symphogear'da :DDd

      Sil
    7. Re:Creators'e başlayacam en yakın zamanda 13. bölüm tavsiyesi için de teşekkür ederim :)

      11. Bölüm linki için de teşekkür ederim ama altyazısız olduğu için izlemedim öyle zevkini almıyorum ben çeviri geldi izleyebildim dün :D

      Kirika'nın bu kadar çabuk toparlanmasını beklemiyordum açıkçası da her işe yarar güç de Hibiki'de çıkıyor ana karakter diye böyle torpil geçilmez ki :D Madokaya benzer bir yolda gidiyor hayırlısı bekliyorum heyecanla tahminin çıkacak mı diye :D

      Sil
    8. Rica ederim :) Açıkçası bende bekliyorum tahminim çıkacak mı diye :D Bu hafta bitecek zaten symphogear acaba nasıl sonlandıracaklar?

      Sil