Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

22 Şubat 2017 Çarşamba

Öğrendim ki...


Bugün zor zamanlardan biri benim için.Uzun uzadıya yazı yazmayacağım.

Giden geri dönmeyecek anılarımızda hatırlayacağız.
Kime kızarsak kızalım sonuçta oda bi can taşıyor içinde.
Ne kadar kızsanda sevsende gidiyor giden.
Elinde resimler kalıyor geriye.
Öğrendim ki şu 3 kuruşluk dünyada kimseyi kırmaya değmez.
Kırdında ne oldu ?
Eline ne geçti?
Üzmeye yada üzdürmeye gerek miydi?
Niye bu insanlar kendi menfaatleri için kırıyor üzüyor insanları?
Giden gitti alabilecek misin gönlünü bir daha?
Hayattayken insanlar niye şevkat göstermiyor birbirlerine?
Ölünce mi insan anlıyor hatasını?
Giden gitti olan arkasındakilere oldu.
Gözlerden yaşlar akıyor damla damla
Öğrendim ki insan yaşadığı sürece diğerlerine iyi davranmalı
Ya da diğer insanlar ona iyi davranmalı
Kalp kırmamalı
Gidenden kalp alamazsın artık.
O sadece anılarda artık
Düşününce aklına gelir anılar
Resimlerde kalır o mutlu poz anlar
Öğrendim ki insan hayattayken anlamazmış değerini
Anca onu kaybettiğinde anlarmış
Size söyleyeceğim şudur ki
Anne babanıza akraba dost eş
Kim varsa ona sımsıkı sarılın
Belki bugün yaşıyorsunuz
Belki yarın öleceksiniz
Öpün yanaklarından onları 
Kokularını çekin içinize
Belki bulamayacaksınız ileride bunları
Üzmeyin kırmayın onları 
Kefenlenip gömüldükten sonra alamazsınız gönüllerini
Öğrendim ki bu hayatta insan sevdiği kişileri üzmemeli kırgın göçmemeli dünyadan
Öğrendim ki hayat sonuçta devam ediyor
2-3 gün ağlayacaksın yas tutacaksın
Sonrasında güleceksin
Hayat böyle ne yapacaksın?
Öğredim ki hayat hem acımasız hem tatlı....

Bir sonraki yazı ne zaman gelir bilemem.Şimdilik görüşmek üzere arkadaşlar....

4 yorum:

  1. Haydaaa tam neşeli yazı geldi derken ondan yine kötü bir haber mi geldi Bloom :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hayır ölen arkadaşımdan gelen bir haber değil.Yakın akrabam (babaannem) vefat etti.Hayatın tekmesinden yedik bir kez daha işte...

      Sil
    2. Off be insafsız hayat. Gerçekten zor bir durum, Allah senin de ailenin de yardımcın olsun başınız sağolsun demekten başka bir şey gelmiyor aklıma

      Sil
    3. Amin.Dostlar sağolsun.

      Sil