Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

28 Ocak 2017 Cumartesi

♥ Sitenize Kayan Yazı Ekleme ♥


Herkese merhabalar efenim.Nasılsınız? Beni soracaksanız iyiyim efenim :D Bu yazımda sitemde kullandığım kayan yazının kodunu paylaşacağım.Onca aradım tarayıp bulmuştum bende hem bana bulma konusunda kolaylık hemde sizede yarar diye paylaşıyorum efenim :D


Sitemde şu tarzda bir kayan yazı var efenim.Belki görmüşünüzdür.Resim olarak koydum çünkü kodu buraya yapışırınca göstermeye çalışınca hata veriyor yazıda.Şimdik Bu yazının arkaplanı var değil mi bu arkaplanı istediğiniz gibi resim koyabilirsiniz.


Arkaplanı yukarıda paylaştığım resim.Gerçi bu arkaplanı ben yaptım :D Arkaplandaki resmi silip arkaplansızda kullanabilirsiniz.Size kalmış birşey.Esas arkaplan ölçütü 200x250.

Gelelim şimdi kodumuza
<div><br /></div><center><!--http://mekansizruya.tr.gg/ ;-html duyuru panosu Kodu Baslangici --> <style type="text/css"></style><table cellspacing="2" style="height: 250px; width: 200px;">   <tbody><tr>     <th background="Resim url kodu gelecek" scope="col" valign="top"><table cellspacing="2" style="height: 248px; width: 200px;">       <tbody><tr>         <th height="10" scope="col" valign="top"><a _fcksavedurl="http://alnumel.com" href="http://alnumel.com/" target="_blank">Duyuru</a> </th>       </tr>       <tr>         <th scope="row"><marquee direction="up" onmouseout_fckprotectedatt_fckprotectedatt="%20onmouseout_fckprotectedatt%3D%22%2520onmouseout%253D%2522this.start()%253B%2522%22" onmouseover_fckprotectedatt_fckprotectedatt="%20onmouseover_fckprotectedatt%3D%22%250Aonmouseover%253D%2522this.stop()%253B%2522%22" scrollamount="1" scrolldelay="50">  <center> <div>Yazı yazılacak</div> <div>Yazı yazılacak.</div> <div>Yazı yazılacak.</div> </center></marquee></th>       </tr>     </tbody></table></th>   </tr> </tbody></table> <!--http://mekansizruya.tr.gg/;-html duyuru panosu Kodu Bitisi --></center>
 Resim url kodu gelecek yeri silip herhangi bir upload sitesinden yüklediğiniz arkaplanın url kodunu yapıştıracaksınız.Ve yazı yazılacak yerleri silip istediğiniz şeyleri yazacaksınız :)

Peki bu kodu nereye yapıştıracaksınız onuda hemen söyleyeyim.

Yerleşim---->Gadget Ekle--->HTLM ile başlayan yere tıklayıp karşısınıza gelen kod kutucuğuna kodu kutucuğa yapıştıracaksınız.

Kısacası böyle :D Bir sonraki yazımda görüşmek üzere efenim hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder