Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

3 Ocak 2017 Salı

♥ Bloom-Chan'la Yazılı Güncesi ♥


Herkese merhabalar efenim.Evet Bloom-Chan yeni bir yazıyla karşınızda efenim.Yazılılarım başladı devam ediyor.Bugün günlerden salı.Bu yazımı şimdilik yayınlayacağım ama sonradan hergün düzenleyerek gideceğim.Bi nevi yazı günlüğü gibi birşey olacak.Öncelikle yazılılarım pazartesi günü yani dün başlamış oldu.Hadi bakalım şimdi olanları gün gün yazmaya başlıyorum.Bu arada sitemde bunca yıldır sonra 100 küsiratlı yazıya ulaşmışım vay be bana :D


Pazartesi

Pazartesi günü saat 13:00'da  Hastane Bilgi Sistemi'nden sınavım vardı.O yüzden ara servisle okuluma gittim.Yani sabahın erken saatinde kalkmama gerek kalmadı :D Derste inanın anlayacak bir konu yok.Hocanın verdiği kağıtlarda gram bilgi yok.Pek öyle ezber mezber yapmadım.İyikim de yapmadım.Bizim sınavlarımız genellikle amfilerde olur sınıfımız kalabalık olduğu için.Gittik amfiye oturduk bir güzel.Sonrasında hoca tipsiz gülümsemesiyle gelip bizlere ''2017'ye iyi bir şekilde girmenizi isterdim ama sınavlarla giriyorsunuz'' demesin mi? Hoca dağıtmaya başladı ve ben kağıdımla şöyle bir göz göze geldim.Anlattığı konulardan azıcık var sen gitmişin bana başka bir şey sormuşun e be kardeşim.Yapabildiğim soruları yaptım.Sonra döndüm beynimi biraz zorlayıp yapamadıklarımı da yaptım.Sonuç olarak yaptım birşeyler :D Ama şu an için arkadaşlarla konuştum soruları karşılaştırdık 4-5 yanlışım çıktı sanırım şimdiden.Şöyle böyle geçti sınav ve ben 65 alırsam öpüpte başıma koyacağım arkadaşlar.

Burdan soruları kazık soran hocama selamlar olsun.


Salı

Bugün saat tam 05:30'da kalktım.Yorgun argın giyindim süslendim.Bugün özel bir gündü bizim için çünkü staj yaptığımız yerlerden sözlü yapacaklardı.Normalde erken kalktığımda süslenip püslenmem ben üşenirim :DD Servisim kapımın önüne geldi ve biraz arkadaşımla konuştuktan sonra yattım uyudum.Ah o uyku yok mu öyle tatlı ki! Diyor ki bana sakın uyanma ayrılmayalım senden! Ama ayrılmak zorundayız uyku çünkü sözlüm var diyip uyanıyorum ve doğruca arkadaşım ile birlikte okulun yolunu tutuyorum.Sınıf arkadaşlarım ve ben sabahleyin bir çalışıyoruz bir çalışıyoruz.Saat 10:00 bu sözlünün yazılı sınavı vardı.Benim şansıma bu sene yazılı sınavıda eklemişler.Arkadaş sözlünü yap geç ne şeyine yazılı ekliyon.Arkadaşlarla çalıştık ettik.Genel bilgi ve kolay soracaklarını zannettik ama öyle değildi O.o Kağıtlar bi önümüze geldi.Ulan bu ne dedim bir an.Çalıştığımız şeylerle alakası olmayan şeyleri sormuş kim mi o? Dünkü hastane bilgi sistemi sınavını olduğum kişi.Gülüşüne tükürdüğüm.Sınavım berbat geçti.Belki 65 bile alamayacağım ve kalacağım.Yapabildiğimi yaptım tabi salladıklarımda oldu.Ama yapma be şunu biraz insaflı ol.Öğretmediğin şeyleri bide soruyorsun yazılıda.Bide 20 puanlık klasik soru sormuş yazdım kısacık cevap verdim.Çünkü uzunda yazsan kısada yazsan hoca kendi bildiği gibi istiyor ve kabul etmiyor.Yazılı sınavını kötü bir şekilde atlattım ve moralim bayağı bir bozuldu.11:00'da olan sözlüye de saat 14:00'da girdim.İlk önce mezun olamayanlar girdi ardından bizim sınıftan 1.grup saat 13:00'da ve benim olduğum grupta 2.grupta 14:00'da girdi.Sözlüye girmeden önce sözlü olanları gördük ve konuştuk bazılarına kolay bazılarına zor gelmiş ve abudik kubidik soru sormuşlar diye öğrenince paçalarımız bi tutuştu.Ama tutuşmaya değmezmiş.Benim grubum girdi.Toplamda 3 hoca soru soruyor.Her biri birer tane 2 soru sorup bir tanede elimizdeki kura sorusunu cevaplandırıyoruz.Bizim kazık soruları soran hoca başka bir sınıfa gitti yazılı olanları kontrol etmek için.Zaten o kazık soruları sordurup eziyormuş.Bir tane de iletişim hocamız vardı.O çok iyidir severim.Oda iyi ve yardımcı oluyor ama onunda yardım etmesi gereken bir sınav çıktı ve gitti.Kaldık tek bir hocayla ve bu hocada hastanenin baş müdürü :D Geçen sene bizim derslerimize giriyordu ve oldukça kendi fikrimce babacan birisiydi.Yardım sever ve anlayışlı. :D Herkesi 5'er 5'er çağırdı ve kura çektirdi.Benimde şansıma kolay bir soru geldi.''Anemnez formu hangi bilgileri içerir?'' Açıkladım ve ek söylemem gereken bilgiyi o söyledi ''anemnez içerisinde anne ve babanında genetik hastalıkları yazar değil mi? dedi.Ardından 5 tane hematoloji kliniğinden tanılar istedi ve ardından diyabet polikliniğinden de şu soruyu sordu genel olarak diyabet polikliniğinde ne yapılır anlattım.Sonrasında oda ''yeliz hemşireler ne yapar?'' dedi ve bende cevaplandırdım.Gerçekten çok ama çok iyi bir hoca.Allah ondan razı olsun :D Bazılarına sen yarım artı aldın yada şu sorudan eksi aldın dedi ama bana birşey demedi tamam çıkabilirsin dedi :D Sanırım hepsinden tam artı aldım yada almadım :D Ama sözlüm yazılıma göre çok güzel geçti.Belkide şansım bana bir kere güldü kim bilir.Şunu da itiraf edeyim kura sorusu çekerken biraz sokak ağızı olacak kusura bakmayın ama ''ahanda boku yedik'' dedim.İşte bugünde böylece geçti ve bitti :D


Çarşamba 

Bugün yazılım yoktu ve evdeydim.Perşembe günkü olacak yazılı dersleri olan Terminoloji ve Sağlığa Sanatsal Yaklaşım'a şöyle bir göz attım.Terminolojiden o kadar çok kağıt olmasına rağmen ezber yapmadım saldım.Çünkü vize sınavında sular seller gibi ezberlemiştim ve o kadar terim içerisinden benim canım sevgili hocam hiçbirini sormamış ve ezberlediklerim boşuna gitmişti.O kadar abidik küpidik sorular sormuştu ki vizede.Final sınavındada ondan yine abidik kupidik bir sınav bekliyorum.Sanatsal dersinede şöyle bir baktım ve kafama girebilecek bir bilgi bulamadım.O kadar gereksiz bir ders ki mesleğimle olan ilişkisini anlamaya çalışıyor ve hocanın bu dersi hangi düşünceyle açtığını çok ama çok merak ediyorum...Kafamı öyle boş buluyorum ki bilgi bakımından.Boş bir saksı gibi ne toprağı var ne çiçeği...Bakalım yarın nasıl sorularla karşılacağım.


Perşembe

Yine sabahın 05:30'da kalkıp gittim okula.Saat 11'e kadar Terminoloji notlarına baktım biraz ve sınava girdim.Sınavda birde ne göreyim soruları yapıyom :D En fazla 4 boş bıraktım sınav kağıdında.Diğer soruların doğruluğundan emin değilim ama yaptım soruları.Sınav iyi geçti deyip bide kötü alıyomuşum :D Ama sınavdan sonra saat 13:00 sözlü vardı ve ben onun zorlu geçeceğini bilmiyordum.Sınav bittikten sonra arkadaşlarla gittim yemekhaneye kakara kikiri geçirdim zamanı bide çalışasımız gelmedi arkadaşlarla.Zaman geldi gittik amfiye birde ne göreyim.Hoca sözlüyü yazılı şeklinde yapacakmış.Herkese kağıtları dağıttı.Şöyle bir kağıtla göz göze geldim ve bir baktım ki 20 terim ve bu terimleri telaffuzlarıyla yazacağız.Bir harf eksik bile olsa hoca o terimi kabul etmeyecekmiş.Bir şekilde hepsini yaptım.Sözlüden düşük alacak gibiyim bakalım hayırlısı artık.Saat 13:00'deki sözlü bittikten sonra saat 16:00'a kadar Sağlığa Sanatsal Yaklaşım dersinin notlarına baktım ve yazılıya girdim.Yazılıda hoca 10 tane soru sormuş.6 sorudan eminim ama diğer 4'ünden emin değilim.Bir soru vardı ve bu soru şöyleydi size sorarım.
Aşağıdakilerden hangisi beden diliyle ilgili değildir?

Göz teması,ses tonu,makyaj,giyim,oturduğu yer

Ben bunu oturduğu yer yaptım.Ama cevap ses tonu olacakmış.Bu nasıl oluyor bir türlü anlamış değilim.


Cuma

Bugün saat 16:00'da sınavım vardı ve ben saat 10:00 ara servisine bindim.Bindim gidiyorum bi baktım ki servis bozulmuş ve tamirciye kadar gidiyor.Tamirciye girdi ve ardından şöfor aşağı inin dedi bize.Bizde indik.Ardından ışıklara kadar bayağı bi yol yürüdüm arkadaşımla ve neredeyse bi yarım saat sonra tekrardan başka bir servis binip gittim okuluma.Okula vardığımda 12:16'ydı sanırım.Açıkçası bugünkü olacak olan Ekoloji ve Sağlık dersine hiç mi hiç çalışmadım.Çünkü yorgundum :D Dün sabahın erken saatinde kalk akşam yedide sekizde gel eve.Yorgunluğum yüzünden pek uğraşamadım.Ama 3 saat boyunca sınıf arkadaşlarımla beraber çalıştım ve sınava girdim.Sorular oldukça basitti.Şimdiden 2 yanlışım çıktı ama olsun.Harıl harıl çalışmaya değecek bir sınav değildi açıkçası benim için.Sınavlarım salı günü bitecek ve rahatlayacağım sonunda D: Şimdilik cumartesi ve pazar günüm boş ve ben kendimi saatlerce uykunun kollarına atacağım efenim :D


Pazartesi

Bugün okullar kar yağışından dolayı tatildi.Benim üniveritemde rektörlük tarafından tatil edildi.Yarın ki olacak sınava şöyle bir göz gezdirdim :D Bugün olacak sınav ayın 16'sına ertelendi.Haftaya pazartesi tekrardan üniversiteye gideceğim.


Salı

Bugün sabahın erken saatinde kalkıp okula gittim.Rektör üniversiteyi tatil etmedi.Yaşadığım yerde de yollar berbetti.Servisin beni alabilmesi için evden çok erken saatte çıktım ve taa evimin önünden alacağına yaşadığım caddenin yukarısından aldı.Zar zor gittim okula.Sabah saat 11.00'da on parmak sınavı oldum.Sınavda tabi onparmak kullanarak metin yazmamız istendi.Bizim grup 13 kişiydi ve herkes istediği yere oturdu.Bende en arkaya geçtim ve ne yaptım biliyor musunuz? On parmak yazmayıp kafama göre tek parmak ve yerleştirme olacak şekilde yazdım :DDD Bi nevi hile yaptım diyebilirim.Gerçekten o kadar uzunlukta bir metini on parmakla yazmam imkansızdı.Sınav zaten 3 dakkalık birşeydi yaptım ve sınavı bitirip çıktım.Sonrasında arkadaşlarla yemek yiyip saat 14:00'deki sınava çalıştım.Sınava gireceğim vakit tatsiz bir durum oldu ve sinirlendim bir arkadaşa.Uzun uzadıya yazmak istemiyorum ama şunu söyleyebilirim ki birisinin eşyalarını alıpta amfiye götürecek kadar (anneme de anlattım annemin tabiriyle) ''bekçi'' değilim.Herkes kendi mallına sahip çıkıp istediği yere götürsün.Almadım diye de bana göre biraz insan zedeleyeci ''sana güvendim'' diyip vurması kırılmama neden oldu ve sonrasında hiç umursamadan çekip ta servis alanına gitmesi cidden sinirlenmeme neden oldu.Bide aynı sınıfta okuyup aynı servisle geliyoruz.Karekterini anlıyorum ama insan bu kadar tripli olmaz.Herneyse efenim bugünümde böyle geçti kısacası.


Pazartesi

Bugün yazılının son günü kurtuluyorum yazılılardan :D Her zaman ki gibi okuluma gidip yazılımı oldum.İletişim dersinin yazılısı kolaydı ve iyi not bekliyorum :D Şimdi notların açıklanmasını bekliyorum bakalım bu dönemi geçebilecek miyim ? :D

10 yorum:

  1. Umarım bugün ki yazılın umduğundan iyi geçmiştir Bloom-chan. Haftanın başından itibaren sıkı bir maraton olmuş senin için, bir de beş civarı uyandım diyorsun. Gerçi Çarşamba günü yazılının olmayışı senin için armağan olmuştur, kafanı dinlemişsindir bir nebze dahi olsa.
    Pazartesi günün raporunu okuyunca, üzüldüm biraz, içim yandı. Yeni yıla sınavla girmek nedir? Bizim de bir hocamız ayrı tellerden çalardı yalnız, o aklıma geldi. kağıda baktığımda 'ee derste ne anlattı bu kadın? Hani derste ki konular!' dediğimi bilirim. O kafa yapısına sahip hocaların hepsini toplayıp bir adaya gönderebiliyor muyuz? Yapsak çok iyi olur. Bu arada şu sıralar yoğunluğumdan dolayı anca okuma fırsatı yakalayabildim senin yazını; ama yeni yazdığını görünce inan sevindim! Fakat biraz üzücü, daha doğrusu yorucu haftanın havadislerinin izlenimleri olmuş, dilerim bu hafta senin için iyi biter. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün sınavım oldukça iyi geçti :D Adaya göndermek ne benim kafamda acayip fantaziler var hocalara ne yapılacağıyla ilgili :D Bunlardan birisi hocaların üzerine benzin döküp yakmak
      ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Umarım iyi biter :D Hee bu arada Mystic Messenger'e yeni güncelleme gelmiş 10 kum saati veriyo :DDD

      Sil
    2. Aldım, aldım. Ama Yoosung kum saatlerimi harcadı, o onlu geldiği gibi gitti. :D Chat odası sonrası arayayım şu çocuğu bir dedim, bir de ne desin telefon; 'aradığınız kişiye ulaşılamıyor' "tüüü Yoosung! Çok görürsün sen oğlum, gideceğim gıcık kaptığım halde Zen'i arayacağım sana inat" diyerek Yoosung'a inat Zen'e harcadım diğer beşliyi de. -bknz: hayali karakterle inatlaşmak. asdf- Kısaca benim on kum saati geldiği gibi gitti. Yılbaşı turunu oynuyorum beş gündür, zaten oyunları iki günlük bir şey. Şu ana kadar 707 ve Searan'ın sonlarını bitirdim. Şimdi Yoosung'un ruletini kazanmaya çalışıyorum. Fakat Searan'ın ki cidden hoştu. ^^

      Sınavların için inan çok sevindim Bloom-chan, dilerim diğerleri de öyle geçer. Aracın bozulması lise zamanı servisle giderken benim de başıma gelmişti, hatta servisçimiz indirmişti mecburi olarak, ilk bize yakın diye iki kişiyi yürüyerek evinden almıştık o an. Hatta aşağıya inen "neden yürüyoruz? arabaya ne oldu?" gibisinden tepki verince, bizlerde "bundan sonra yürüyecekmişiz, rıfat abi içimizde ki sporcuyu açığa çıkartacakmış" gibisinden takılmıştık. Elbet daha sonra aktarma olarak başka servisle son bulmuştu yolculuğumuz.

      Sil
    3. Ay gitti boşuna 5 kum saati Yoosung yüzünden :D Searan'ın kisini merak ediyorum nasıl olduğunu.Bu yılbaşı şeysinde diğer şeylerde olduğu gibi en çok kalp kimden toplarsak onun sonunu alıyoruz değil mi :D Bende şu an normal 3.gündeyim Jaheeyi almayı planlıyorum :DD Jumin bitti gitti vurdum tekmeyi ona ama kalbim her oğlandan ayrıldığımdaki gibi sızlıyor ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      :DD Yaşadığın servis macerasını aklımda canlandırdım da bayağı bi komik anı aslında senin yaşadığın macera River :DDD Rıfat abiye sevgiler saygılar :))) Sporcu ruhu ileri marşş :))

      Sil
    4. Searan'ı almak için yılbaşında ilk günün hiçbir sohbetine katılmıyorsun. İkinci güne katılabilirsin fakat mümkün olduğunca az kalp almaya çalış. İkinci günde Searan'dan bir mesaj geliyor Unknown olarak, sana ilk attığım mesajı hatırlıyor musun, beni merak ediyor musun gibisinden sorular soruyor. Üç adet soru soruyor mesaj olarak bunları doğru yanıtlamak çok önemli. Vee birde arama yapıyor. O aramaya bitmiştim. ^^ Şu yılbaşı kutlaması vardı ya, telefonda onu söylüyor çatlak gülüşlüm. :D + Neee! Ciddisin? :D Bitti yani Jumin. Ah, delicesine oynamak istiyorum. Hatta bugün Yoosung'u bitirdim yılbaşı turunu, fakat yılbaşı turuna el atmışken tümünü aradan çıkartayım dedim, Zen, Jahee ve Jumin kaldı. O vakit ben de madem şimdilik deep story'i askıya aldım Jumin'in yılbaşı özelini oyanarım. Oyunun sonu nasıl bitti merak ettim doğrusu. :D Jumin=Romantizm...? Hiç yanına yaklaşmıyor, adam yıl başında bile "insanları anlayamıyorum" demişti de Jahee "Mr. Han sizde bir insansınız" demişti. Fakat sizin serviste bayağı olay, tamirciye gitmesi falan. bir de tamirciye kadar gitmişsiniz ya, okul turu sanki. :D

      Sil
    5. Abow herkesle kötü olacam o zaman :D Az kalp almak benim işimdir artık acımadan kalp bile kırabilirim ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      Az kaldı bende alacağım yılbaşı dlc'sini hele bi büyük güncelleme gelsin bi 50 yada 60 kum saati yağdırsınlar alacağım bende :D

      Evet efenim ciddiyim :D Bittirdim kendime aşık ettim Jumin'i nihaha :D (Kötü kadın müzeyyen gülüşü) Oyunun sonunu good endingle aldım ama bayağı zorlandım açıkçası ciddi olmak bana göre değilmiş bunu anladım benden ciddi bir ana karekter olmamış :D Ooo şimdi spoiler zamanı ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Şimdik gelelim nerden anlatacağıma heh şimdi bi sohbetteyiz Jumin ben ve zen vardı sanırsam sohbetin sonlarına doğru geldiğimizde Jumin demişti ''Saat geç oldu seni kucağıma alıp yatağa yatıracağım'' gibisinden birşey demişti.Tabi ben o vakit jumin'in evindeydim.Bunu duyan Zen bi çıldırdı bi çıldırdı :D Sonrasında Jumin'in nişanlısı gibi bir kadın vardı onu kandırıp uzaklaştırmak için beni bir öptü ardından telefon konuşmamızda ''senin o yumuşak dudaklarındaki hissi unutamadım''gibisinden konuşmaya başladı.Bana masallar bile okudu :D Ah ah jumin ilk baştan zorlayıcısın ama sonradan romantizm fışkırtıyorsun her tarafından :D Şimdi yorumu gözden geçirdimde sanki oyundaki her anı ben yaşamışım gibi anlatmışım :DDD

      :DDD O gün aslında bayağı komikti yazımda pek açıklamadım yazıyı düzenlediğimde bayağı yorgundum.Servisten indik önümüzde şöför arkasından takip ediyoruz yavru civcivler gibi.Karşıya geçin işareti yapıyor geçiyoruz bütün öğrenciler bayağı bi komikti hele ki ışıkların oraya geldiğimizde topluca minibüsler binecek var zannedip duruyorlardı :D

      Sil
  2. Burayı yeni kesfettim kendi otome oyunumuzu nasıl yapabiliriz bilen varsa anlatabilir mi ya da bunun için uygulamalar var mı ?

    YanıtlaSil
  3. Burayı yeni kesfettim kendi otome oyunumuzu nasıl yapabiliriz bilen varsa anlatabilir mi ya da bunun için uygulamalar var mı ?

    YanıtlaSil
  4. Burayı yeni kesfettim kendi otome oyunumu nasıl yapabilirim bilen varsa anlatabilir mi ya da bunun için uygulamalar var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.Kendi otome oyununu flash tarzında yapabilirsin.Uygulama şeklinde bilmiyorum ama resim tarzında şöyle bir çalışma yapabilirsin.Sitemde o konuyla ilgili bir ders vermiştim :)

      http://bloom-chan.blogspot.com.tr/2014/10/kendi-otome-resminizi-yapma.html

      İndirme linki çalışıyor sanırım :)

      Sil