Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

16 Ekim 2015 Cuma

♥ Bloom-Chan'la Üniversite Günleri 2 ♥


Herkese merhabalar efenim :D Nasılsınız ? Beni soracak olursanız iyi olmaya çalışıyorum.Evvet gelelim üniversite yaşamım nasıl gidiyor? Bu soruya cevap verecek olursam umduğum gibi bir yer olmadı gibi.3 hafta geçmesine rağmen hiçbir şey öğrenemedim!! Hocalar öyle rahatlar ki.Pazartesi ve bugün (cuma) dersi olan hocalar gelmedi.Daha önceden haber verme gibi bir şeyleri de yok hocaların.Bu iki gün boş boşuna okula gittim.İnsan daha önceden bir haber verir insana değil mi ? Gerçi biz öğrencileri de insan yerine koyuyorlar mı bilemeyeceğim ? Bir tane de hiç sevmediğim hoca var oda aynı 2 derse giriyor.Toplam onunla 4 saat geçiriyoruz.Hoca ders anlatacağına anılarını anlatıyor.Ben ne yapayım senin anını.Anıların mı çıkacak sınavda!! Sanki boş boşuna gidiyor gibiyim okula ve şunu da belirteyim ki dershaneye gidiyorum gibi geliyor bana.Sadece il değişik o kadar.3 hafta ben ne öğrendim diye de kara kara düşünüyorum.Sadece 2-3 dersim verimli geçiyor o kadar.Bakalım sınavlarda ne yapacağız.Ama biliyorum ki sınavda bize anı soracaklar evet anı...

Böyle sanırım mini yazılar yazacağım.Uzun uzadıya yazamıyorum şimdilik.Yazımdan belki anlarsınız bu kız ciddi,sinirli,asabi vs.. sadece hocalara sinirlendiğim için böyleyim.Normalde neşeliyim :D Her neyse efenim biraz neşemiz yerine gelsin :D 

Hocalar geç geliyor bu arada benim derslerime temsili bir şey yapmak istedim :D


(Hocaları beklerken ki halimiz)


(Her kapı açıldığında arka planda çalan müzik)


(Kapıdan içeriye giren kişinin sınıf arkadaşım olduğunu gören ben )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder