Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

9 Eylül 2015 Çarşamba

♥ Octodad Dadliest Catch Oyun Tanıtım ♥


Herkese merhabalar efenim :D Nasılsınız ? Beni soracaksanız iyiyim.Uğraşıyorum duruyorum.Şimdi diyeceksiniz sen başlamadın mı üniversitene? Üniversiteler 7 sinde başlıyordu normalde.Fakat gideceğim üniversitenin internet sayfasına bi baktım 28 eylül'e ertelenmiş :) Bloom-Chan hakkında kısa bir bilgiden sonra işte sizlere oynadığım oynarken zevk aldığım bir oyunu tanıtacağım.Oyunun adı Octo Dad.Yani ahtapot Baba.Oynadığımız kişi bir ahtapot :D Evet yanlış duymadınız.Grafik bakımından oyun güzel.Fakat yakındığım tek şey oyunun bana göre çok kısa olması.Biraz daha uzun olabilirdi.Ayriyette ana hikayeden ayrı 2 tane başka oynanabilir ekstra bölümleri de var.

Konusunu kısaca anlatmak gerekirse şöyle.Oynadığımız ahtapot denizden gelir ve bir gemiye sığınır.Gemide insan kıyafetleri giyer ve gemide biraz dolaştıktan sonra geminin kullanıldığı yere gider ve camdan geminin önünü görür.Geminin önünde bir kadın saklanmaktadır.Gider ve böylelikle karısıyla tanışmış olur.Sonrasında nikah kıyılır ve ne zaman geçtiği bilinmiyor çocukları olur.Sonrasında da olaylar başlar :) Olayların başlamasının nedeni olan kişi ise aşçıdır :) Aşçı ahtapotu yakalamaya çalışır ve ailesine onun bir ahtapot olduğunu ispatlamaya çalışır ki bunu yapar.Sonrasında ahtapot babamız aşçıyla savaşır ve kazanır.Aşçının ona yaptığı şeyleri affeder ve ailesi onu ahtapot olsa bile bırakmaz.Çünkü ailedirler ve mutlu son :D

Oyunda aslında şaçmalıklar var.İlk olarak ey kadın sen nasıl anlamazsın evlendiğin kişinin ahtapot olduğunu.Görüntüsüne baksana sen.Nasıl da belli ahtapot olduğu.Giysi giydi diye insan değil ki ve ikincisi bu çocuklar nasıl oldu O.o Oyunda da kızları soruyordu onlara ''O zaman babam ahtaposa ben nasıl oldum?'' diye bende soruyorum nasıl oldu bu çocuklar :D Herneyse böyle saçmalıklar olsa bile kafa yormamak lazım :) Oynarken eğlendim lakin ahtapot babayı hareket ettirmek biraz zor.Eğer bilgisayar oyunlarını destekleyen bir konsolunuz varsa oynamak daha kolay fakat eğer yoksa sadece mouse sol ve sağ tuşlarıyla oynuyorsunuz oyunu.Oyunun bazı yerlerinde bazı görevleri yapamadığım için neredeyse çıldırıyordum :D Ve itiraf etmeliyim ki bazı yerlerinde ya yürütemediğim için yada ellerini kontrol edemediğim için kendimi sövdüm :D Evet şimdi size oyunla ilgili birkaç görsel göstereceğim :)






Ahtapot babamız çok tatlı :D 

Oyunu indireceğiniz yeri vereyim.''Tıkla'' yazan resme tıkladığınızda oyunu indireceğiniz yere gidersiniz :)


Unutmadan oyun İngilizce olduğu için Türkçe yapmak isterseniz diye alta Türkçe yamasının bulunduğu indirme yerinide koyuyorum.


Evet indirme linklerini de verdikten sonra yazımı bitiriyorum :) Umarım oyunu beğenirsiniz.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın :)

2 yorum:

  1. Ahtopot olduğu gerçekten hiç belli değil... Anneyi beynine baktırmaya davet ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneyi bir doktora yolluyoruz arkadaşlar :D

      Sil