Istekleriniz Dersler Programlar Oyunlar Incelemeler Cover Şarkılar ve Dublajlar

22 Eylül 2015 Salı

♥ Bloom-Chan'la Yeni Coverlar ♥


Herkese merhabalar efenim :) Bloom-Chan'la Cover zamanına hoşgeldiniz :D Yeni coverlarla beraberim efenim.İlk coverımızla başlayalım.

Kazanari Tsubasa dönüşüm sözleri


Karlar Ülkesi-Aldırma

Bu şarkıda bir değişiklik yaptım sadece kendi sesimi kaydettim.Arkada bir fon müziği yok.


Ve son olarakta Misaka Mikoto dublajım var :D Şunu fark ettim ki şimdiden benden dublajcı olmazmış robot gibi bir sesim var :D


Şimdilik coverlarım bu kadar.Bir daha ki cover yazımda görüşmek üzere efenim hoşçakalın :)

2 yorum:

  1. En yakın zamanda dinleyeceğim. :) Üniversite yazılarını dört gözle bekliyorum Bloomcum :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu şimdi görebiliyorum :)) Üniversite yazısını yayınladım şimdi :D Sanırım biraz iç dökme yazısı gibi birşey oldu :D

      Sil